2016. június 19., vasárnap

Júniusi tavasz

A közmondás, miszerint türelem rózsát terem, ennél helyén valóbb nem is lehetne. Bár már javában telik a nyár egy tavaszi ajándékot kaptam a napokban.

Talán álmomban sem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle, most mégis valahogy nem csak szerencsésnek, hanem megtiszteltnek is érzem magam. Az egyik kedvenc bloggerinám, Réka az ő Habfürdő blogján "játékot" hirdetett Tavaszi pillanat - témájában. A feladatot nem ecsetelném hosszan, itt megtaláljátok. És ez miért is pláne? Mert megnyertem, vagy mi a szösz. Ezúton is hálásan köszönöm :D


Hogyan is jutottam el az én kilenc tavaszi pillanatomhoz? A játék már javában zajlott, amikor kedvet kaptam ahhoz, hogy magam is összeválogassak képeket a kilenc kategóriához. Tudatosan csak olyan képeket választottam ami megtalálható a telefonomban. A benne lévő fotók az igazi "pillanatok", mert itt találok olyan képeket, ami a múlandó pillanatokat örökíti meg. Csak gyors előkapom és katt. A képek többsége Budapesten készült. Viszonylag ritkán járok a fővárosban, és mivel nagyon nagyon szeretem, igyekszem azon idő alatt mindent magamba szívni amit csak adhat. De megtalálható még a mindennapjaimban elkapott tavaszi pillanatok is. 


#aparkban Városliget. Imádok Budapesten turista lenni. Pár éve jártam utoljára a Városligetben, most került rá sor, hogy újra meglátogassuk. Éppen hogy csak átszeltük férjemmel, de mindaddig mélyen szippantottam be a "park" levegőjét.


#virágszirmok Margit-sziget fáinak virágai. Rengeteg virágszirmos képem van a telefonban, mégis ez a fehér kis virág tükrözi legjobban a tavaszt. És mert egyszerűen szépek.


#szerelem Őszintén megvallva, elsőként próbáltam átvitt értelemben értelmezni a kategóriát. Lapozgatva a fotótáramat, feltűnt hogy nagyon sok szelfi van kettőnkről. Így nem hazudtolhatom meg a szerelem igazi értelmét. Az én csöpp férjem, aki mindig mindenhova velem tart, mellettem áll, védelmez, és aki már keveset morog, ha folyton selfizek.


#ibolya Tavasz színes hírnöke. Március elején készült a kép, akkor sokat kerestem ibolyát a fűben. Míg mások csokor számra szedték, én egyet sem találtam, így mindig folyton a füvet bámulva kerestem. Ha jól emlékszem egy séta közben bukkantam rá, kis árván pompázott egy nagy fűcsomó között. Sőt arra is emlékszem, hogy behasaltam a fűbe, hogy sikerüljön ez a fotó.


#hangulat Az esti fények különleges hangulatot keltenek bennem. Olyankor szeretek ücsörögni és csak nézni. Legyen ez akár a kis falumban, vagy a fővárosban.


#színek Tulipánok a Fő utcán. Imádom a tulipánt, ha virágozna egész évben csak ezzel lenne beültetve a kert, és persze a szivárvány összes létező színében. A városban kora tavasszal nagyon sok tulipán ágyást találni, sokszor magam is meglepődök, hogy mennyit. A kép készültekor épp siettem a buszra, még is akadt egy rövidke pillanat ami alatt le is kattintottam, és már futottam is tovább.


#önbizalom Az embernek meg kell találni azt a tevékenységet amiben a lelke kiteljesedhet. Többféle edzésformát is végzek, mégis a futás az aminél önmagam lehetek. Erőt ad, megnyugtat bármilyen lelki állapotban, ez adja önbizalmam nagyon nagy részét.


#részlet Ha a kedvenc virágaimat kellene felsorolni, egytől egyig tavaszi virágokat mondanék. És ilyen a magnólia is. Negyedik éve göngyölgetem a kis magnólia fám. Első évben nem volt rajta virág, másodikban aligha kettő, tavaly már 5. Idén viszont 18 bimbóval kápráztatott el. 


#séta A kép készültekor férjemet kísértem el egy vasárnap délutáni horgászatra. Jómagam nem szeretek horgászni, viszont ki nem hagynám, hogy a Szigetközben csatangoljak, meg amúgy sem vagyok jó társaság ilyenkor. Két dologra vagyok hajlandó vagy alszok vagy megyek. Itt éppen fát másztam a kép kedvéért.



Ezekkel a képekkel "sikerült" megnyernem a játékot. A jutalmam pedig ez a kis dobozka volt. Ha üresen is kaptam volna meg akkor is legalább ennyire örültem volna neki. Szeretem a kis díszes dobozokat, mert belerejthetek személyes apró dolgokat. De  természetesen nem volt üres. A postai csomagot kibontva várt az első kis meglepetés. Egy valódi gyönyörű rózsát rejtett


Kibontva a dobozkát, olyan érzések keringtek mint karácsonykor. Nagyon izgatott voltam mit rejthet. Fogalmam sem volt hogy mit találok majd benne.


Ahogy sorban pakoltam ki az aproságokat. Sorra elhangzolt a "dejó" kifejezés. Otthoniak furcsán néztek rám én meg ugy éeztem magam mint egy kis tini. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése